Marketing blog

Alles
  • Alles
  • Branding
  • Content Marketing
  • NEXT LEVEL Website
waar moet je op letten bij het kiezen van een webdesigner

Hoe weet je of jouw webdesigner goed is?

Waar moet je op letten bij het uitkiezen van een webbouwer die voor jou je website gaat maken Wat is nou goed? Wanneer je op zoekt bent naar een webdesigner, merk je dat het verschil in prijzen enorm is. Je kunt al een website krijgen voor 200 euro, maar een beetje...
klantloyaliteit-persoonlijke-aandacht

Klantloyaliteit door een beetje persoonlijke aandacht

Hoe geef je je klant het gevoel dat jij hen écht waardeert? Klanten Voor veel ondernemers is het binnenhalen van nieuwe klanten niet de leukste taak van de week (de mijne ook niet), maar het hoort nu eenmaal bij het totaalplaatje van ondernemen. Anders bestaat je onderneming over een tijdje...

Visitekaartjes, hoe belangrijk zijn ze?

Opvallen in de massa is voor iedere ondernemer belangrijk. ZZP'ers Het aantal zzp’ers in Nederland blijft elke dag stijgen en de concurrentie loert om elke hoek om jouw klanten naar zich toe te trekken. Maar hoe val je op, zonder dat het je klauwen vol geld en tijd kost? Netwerkbijeenkomsten...
kleur huisstijl psychologie van kleur

Wat doet kleur met je merk, je huisstijl en je doelgroep?

Welke kleur heb jij gebruikt in je huisstijl? Heb jij een kleur gekozen die je gewoon mooi vond of heb je er écht over nagedacht? Kleur heeft (onbewust) een enorme invloed op ons mensen. Het kan onze stemming beïnvloeden, ons koopgedrag sturen en zelfs ervoor zorgen dat we wel of...
waar-moet-je-op-letten-bij-de-aanschaf-van-een-webwinkel

Waar moet je op letten bij de aanschaf van een webwinkel

Zoals in mijn vorige blog beloofd: hier een blog over de valkuilen bij de aanschaf van een webshop. Net als bij een normale website, is ook het aanbod aan ontwikkelaars van webshops heel groot en uiteenlopend. Over het algemeen lopen de prijzen net zo ver uiteen. Beginnend bij 500 oplopend...
header-gratis-eboek

Wees herkenbaar

“Niet omdat het moet, maar omdat het kan.” (TELE 2, 2016) Iedereen kent het wel, dat deuntje uit de radioreclame dat blijft hangen… Een pakkende slogan op tv die je de volgende dag nog steeds weet te noemen. De prominente foto die je elke week weer tegen komt wanneer je...
simpel-seo

Simpel SEO? Bestaat dat?

Hoor je dat wel eens, je website moet wel SEO geoptimaliseerd zijn..... waaat?? Ja dat dus, SEO geoptimaliseerd. Maar weet jij eigenlijk wat dat inhoudt? Google je vriend of vijand? Als je een website hebt, dan is het wel handig als deze ook gevonden wordt door je klant, ja toch?...

30 dagen, 30 video's, 30 marketingtips!

Op YouTube vind je de complete afspeellijst met de 30 video's waarin ik in één minuut een super waardevolle marketing tip geef.

Onderwerpen als je werken aan je website, gedrukte media, online overtuigen, branding, netwerken en contentmarketing komen aan bod. Doe er vooral je voordeel mee!

Strategiegesprek

Je wilt doorgroeien met je bedrijf, maar je marketing, met name je website, is daar niet op ingericht. Deze klopt niet meer met je doelen en wat je wilt uitstralen. Je weet dat er meer uit te halen is, maar je weet niet hoe.

In slechts 20 minuten help ik je op weg; waar sta je nu, waar wil je naartoe en hoe ga je daar komen.

Dit exclusieve gesprek plan ik maar 2 keer per week in.
Dus reserveer snel jouw plekje!

Logo_Sterk-in-MEDIA_wit_250

15+ jaar ervaring in het ontwikkelen van websites en het ontwerpen van (huisstijl)drukwerk.

West-Friese nuchterheid, heldere taal en een gezonde dosis enthousiasme. Dat is wat je kan verwachten. Zo simpel is het.

Contact opnemen:

Sterk in MEDIA
De Veken 17
1716 KE Opmeer

kelly@sterkinmedia.nl
06 – 50 969 173