Marketing blog

Alles
  • Alles
  • Branding
  • Content Marketing
  • NEXT LEVEL Website
eigen-magazine-uitbrengen-verhoogt-expertstatus

Je eigen bedrijfsmagazine uitbrengen hoe start je daarmee?

Een van de beste manieren om je te onderscheiden en jezelf neer te zetten als expert is het uitgeven van je eigen bedrijfsmagazine. Wat komt er kijken bij het uitgeven van een magazine? Bij de ontwikkeling van een magazine komt zo veel kijken als jij zelf wilt. Maar uiteraard is...
header-gratis-eboek

Waarom onderhoud de sleutel is tot een succesvolle website

Net als alle andere software hebben websites onderhoud nodig om goed te laten werken. Vergelijk je website met je huis. Nadat je de sleutels hebt gekregen is het nooit af. Er is altijd wel iets te doen in je huis om het leefbaar te houden. Schoonmaken, onkruid wieden, om de...
verschil-onsite-en-offsite-seo

Wat is het verschil tussen on-page en off-page SEO?

Zoekmachineoptimalisatie, kortweg SEO, is belangrijk voor de vindbaarheid van een website in de zoekmachine. Een goede SEO strategie zorgt ervoor dat je beter vindbaar bent en daardoor meer bezoekers en omzet kunt genereren. Hier komt veel bij kijken, want iedereen wil graag hoog in de zoekmachine staan. Er zijn twee...
direct mail monica ebbes

Direct Mail: val op bij je doelgroep op de deurmat!

Ongetwijfeld heb je wel eens gehoord van Direct Mail. Maar wat is Direct Mail, welke voordelen heeft Direct Mail voor jouw bedrijf en hoe zet je het in binnen de branding van je bedrijf? Direct Mail is een unieke vorm van marketing met als doel: persoonlijk contact opbouwen en onderhouden...
Branding doorvoeren op Social Media

Branding doorvoeren op je social media tijdlijnen. Hoe doe je dat?

Als grafisch vormgever hou ik me geregeld bezig met Social Media Branding. Je zou social media kunnen zien als een verlengstuk van je website. Hoe zorg je er nu voor dat alles één uitstraling heeft en je door middel van branding de juiste doelgroep bereikt? Ik geef je in dit...
branding zelf doen

Branding? Je kunt toch zelf wel een visitekaartje maken?!

Ja, natuurlijk kan ik dat. Punt is: ik wil het niet! Zelf onderneem ik vanuit twee bedrijven; LevenderWijs en PCML. En beide bedrijven hebben hun eigen huisstijl. Sterker nog, as we speak is de viruele inkt van de PCML Whitepaper die door Kelly is opgemaakt net droog en hebben Kelly...
branding belangrijk

Is branding echt zó belangrijk?

Versterk je uitstraling met branding Vaak krijgen wij de vraag: “Branding? Waarom is dat belangrijk? Ik heb toch al een bedrijfsnaam en een logo? Wanneer mijn website online is in de kleur van mijn logo, dan heb ik een merk toch?” Nou nee. Branding gaat veel verder dan dat. Uiteraard...
gebruik van stockphoto’s

Dit is waarom het gebruik van stockphoto’s je serieus veel geld kan kosten

Iedereen kent het wel; de perfecte mensen op de perfecte locatie. Wat is de definitie van een Stockphoto? Gestandaardiseerde stockfoto’s van veelal algemene onderwerpen die voor vele bedrijven toegepast kunnen worden. Hetzelfde model die voor zo’n beetje elk beroep poseert. Extreem gelukkig ogende mensen met hagelwitte tanden en figuren om...
neuromarketing-in-fotografie-gebruiken

5 neuromarketing tips om middels fotografie de conversie te verhogen

De overtuigende werking van foto’s is vele malen groter dan welk ander middel dan ook. Met neuromarketing kun je dat effect nog eens vergroten. Er zijn vele technieken om neuromarketing mee toe te passen. Eén daarvan is met de fotografie die je gebruikt binnen je bedrijf en marketingmix. Wat is...
is-jouw-website-klaar-voor-mobile-first

Is jouw website klaar voor mobile first?

Mobile first de nieuwe standaard in website ontwikkeling Is jouw website klaar voor de toekomst? Vanaf september 2020 heeft Google zijn algoritme verandert, dit keer gaat het om het tonen van websites die mobile first ontwikkeld zijn; responsive als in mobiel schaalbaar. Deze websites worden als eerst getoond in de...
storytelling-in-je-blogs-toepassen

Storytelling; Je hart in de hoofdrol van je blogs voor rake verhalen

Bloggen. Iedereen doet het. Of iedereen moet het. Voor zichtbaarheid, vindbaarheid en het delen van kennis. Moet ik bloggen? Vooropgesteld, je moet niks. Maar je kunt het wél. Als je van moet moed maakt, je expertise inzet en je hart openstelt. Als je schrijft vanuit de kern, maak je verhalen...
10 Tips voor een perfecte direct mail met hoge response

10 Tips voor een perfecte direct mail met hoge response

Direct Mail is één van de meest effectieve manieren om onder de aandacht te komen van je doelgroep. Ja, dat lees je goed: één van de meest effectieve manieren. En dat niet alleen verhoudingsgewijs is het ook een goedkope manier met een hoog rendement! Maar wat is Direct Mail en...
yoast bolletjes uitgelegt

Yoast voor dummies

Een handige uitleg van alle bolletjes in het Nederlands Okee! Je hebt in ons magazine met het thema bloggen veel tips & trics kunnen lezen over bloggen. Je hebt daarin kunnen leren schrijven vanuit je hart. Ook heb je gelezen hoe belangrijk de juiste foto bij jouw verhaal is en dat Google...
fotobewerking

Fotobewerking gebruiken in je marketing

Fotobewerking heeft door de mode en media industrie een slechte reputatie. Bij fotobewerking denken heel veel mensen gelijk aan dunner gemaakte modellen of oudere mensen die er opeens gladgestreken jong uit zien. Of een zekere Kardashian die bij elke foto die ze plaatst haar kont lijkt op te blazen… Maar...
ui-en-ux-design

Wat is UX en UI Design?

UX- en UI-Design zijn termen die we steeds vaker online voorbij zien komen. Maar wat is het, wat is het verschil en hoe zetten wij deze skills in voor onze klanten? Deze vragen beantwoorden we in dit bericht. UX staat voor User Experience DesignUI staat voor User Interface Design In...
Contactformulieren verhogen de conversie op je website

Contactformulieren verhogen de conversie op je website

Er zijn diverse manieren om je klanten, bezoekers van je website met jou of je bedrijf in contact te laten komen. Aangezien er standaard geen mogelijkheid in WordPress zit om een contactformulier toe te voegen aan je website heb je daar een aparte plugin voor nodig. Met welke plugins wij...
hoge-kwaliteit-drukwerk-verhoogt-je-expertstatus

Huisstijldragers met logo bedrukken vergroot je zichtbaarheid

Laatst kwam ik thuis en zag mijn man een sleutelhanger aan mijn tas hangen. Het is een leren sleutelhanger met ons logo erin gestanst. Zijn opmerking: “Jij zet ook echt overal je logo op hè…” Met je logo kan je onwijs veel bedrukken  Ja, dat klopt! Door de jaren heen hebben...
waarom-bloggen

Waarom ook jij moet bloggen voor je bedrijf

Bloggen is hot en happening. Iedereen kan het en de blogs schieten als paddestoelen uit de grond. Waarom bloggen? Het lijkt alsof bloggen iets is wat we de laatste jaren allemaal wel doen of gedaan hebben. Toch is het slim om ook nu (weer) te bloggen als je dit niet...
werken-aan-je-bedrijf

Met onderscheidend vermogen zet je je concurrenten buiten spel

Herken je dit? Je bedrijf loopt lekker en je hebt een mooie kring van klanten. Maar je merkt dat de offertes die bij je aangevraagd worden steeds vaker afketsen. Je aanbod is goed en je prijs klopt met de kwaliteit die je biedt. Je weet dat je goed bent in...
starten-met-zoekmachine-optimalisatie

Zoekmachine optimalisatie voor beginners

Maak eerst waardevolle content voordat je met SEO en SEA aan de slag gaat. Er wordt heel veel geschreven over SEO (Search Engine Optimisation of in het Nederlands: Zoekmachine Optimalisatie). Het is dan ook een heel belangrijk onderdeel van je online marketing strategie. Of dat zou het moeten zijn in...
storytelling

Storytelling: bereik je doelgroep met emotie en speel in op gevoel

Je leest verschillende blogs over de oplossing en ze klinken allemaal goed. Welk bedrijf kies jij dan om jouw uitdaging op te lossen? Juist! Die met het beste verhaal, de beste storytelling! Beeld je eens in; je hebt een uitdaging en bent op zoek naar een oplossing op internet. Blog...
werken-aan-je-bedrijf

Werken aan je bedrijf in thuis quarantaine

Het is een rare tijd. Heel het land zit op slot en iedereen is thuis aan het werk. Veel ondernemers kunnen op dit moment hun eigen werk niet uitvoeren. Projecten staan op pauze of worden helemaal afgeblazen. Maar wat betekent dat voor je onderneming? Kun je écht niets meer? Thuis...
content strategie maken

7 content tips voor betere SEO resultaten met behulp van neuromarketing

Een goede SEO-strategie is dan ook essentieel om ervoor te zorgen dat jouw diensten of producten makkelijk te vinden zijn. Als ZZP'er of zelfstandig ondernemer wil je natuurlijk altijd het beste voor de dag komen. Je kunt nog zo goed zijn in wat je doet en aanbied, maar wanneer je...
logo ontwerp kosten

Wat kost een logo ontwerp en welke bestanden van je logo heb je nodig?

Je logo is hét belangrijkste communicatiemiddel voor de herkenbaarheid en naamsbekendheid van je bedrijf. Logo Het ontwerpen van een logo is een vak. Voor de multi-inzetbaarheid van je logo heb je een variatie aan bestandstypen nodig. Elk met een eigen doel en een eigen samenstelling. Met alleen een lage resolutie...

30 dagen, 30 video's, 30 marketingtips!

Op YouTube vind je de complete afspeellijst met de 30 video's waarin ik in één minuut een super waardevolle marketing tip geef.

Onderwerpen als je werken aan je website, gedrukte media, online overtuigen, branding, netwerken en contentmarketing komen aan bod. Doe er vooral je voordeel mee!

Strategiegesprek

Je wilt doorgroeien met je bedrijf, maar je marketing, met name je website, is daar niet op ingericht. Deze klopt niet meer met je doelen en wat je wilt uitstralen. Je weet dat er meer uit te halen is, maar je weet niet hoe.

In slechts 20 minuten help ik je op weg; waar sta je nu, waar wil je naartoe en hoe ga je daar komen.

Dit exclusieve gesprek plan ik maar 2 keer per week in.
Dus reserveer snel jouw plekje!

Logo_Sterk-in-MEDIA_wit_250

15+ jaar ervaring in het ontwikkelen van websites en het ontwerpen van (huisstijl)drukwerk.

West-Friese nuchterheid, heldere taal en een gezonde dosis enthousiasme. Dat is wat je kan verwachten. Zo simpel is het.

Contact opnemen:

Sterk in MEDIA
De Veken 17
1716 KE Opmeer

kelly@sterkinmedia.nl
06 – 50 969 173