Sterk in MEDIA - Marketing blog
Alles
- Alles
- Branding
- Content Marketing
- NEXT LEVEL Website

Neuromarketing: Hoe ons oerbrein werkt en je kan helpen bij je marketing
Werken met het oerbrein is inspelen op het onderbewuste koopgedrag van je doelgroep. Oerbrein Onze hersenen bestaan uit het oerbrein (reptielenbrein) en het mensbrein (moderne brein). Het oerbrein werkt met instincten en emoties. Het mensbrein werkt met analyse en verstand. Door beide delen van het brein te begrijpen kun je...

7 tips voor een commerciële tekst schrijven voor op je website
Wanneer jij met je website teksten aan de slag gaat doe je er goed aan die zo commercieel mogelijk te schrijven. Commerciële tekst Een commerciële tekst is geen keihard verkoop praatje. Zelf houden wij ook niet van gelikte salesteksten die te goed klinken om waar te zijn. 😉Een commerciële tekst is...

Zo zet jij je unieke eigenschappen optimaal in voor je marketing
Jouw Unique Selling Points omzetten naar wervende salesteksten. USP Bij het opstellen van je USP heb je waarschijnlijk jezelf in de hoofdrol gezet. Dat doet iedereen; het gaat immers om jouw unieke eigenschappen. Maar in de marketing werkt het het beste wanneer jij niet jezelf maar je doelgroep in de...

Zo maak je jouw bedrijf uniek
Jij maakt het uniek! Je kunt onwijs veel kennis en idioot veel talent hebben voor wat je doet, maar mensen kunnen dat niet aan je zien. Zéker in de online wereld waarin wij leven is het lastig om je te onderscheiden. Maar uiteraard niet onmogelijk. Jij hebt namelijk iets wat...

11 onmisbare ingrediënten van een succesvol blog
Jij wil graag gaan bloggen. Top! Je weet dat dat je gaat helpen met het vergroten van je naamsbekendheid en expert status. Maar je weet alleen niet zo goed hoe te beginnen en hoe je een goed blogbericht opbouwt. Dan hebben wij goed nieuws! Wij gaan het je hieronder precies...

In 14 stappen de ultieme landingspagina opstellen
Een landingspagina is die pagina op je website die jouw product of dienst het beste omschrijft en waarvan jij wil dat iedereen het leest. Het is je salespagina of leadpagina die volledig gericht is op verkopen van jouw product of dienst. Doel Het enige doel van landingspagina is jezelf te...

De ultieme Corner Stone content voor je landingspagina opstellen
Corner Stone content is die pagina op je website die jouw product of dienst het beste omschrijft en waarvan jij wil dat iedereen het leest. Wat is Corner stone content? Corner stone content is de meest belangrijke, informatieve en best geschreven content van je website. Het is je salespagina of...

Maak in 8 stappen de perfecte homepagina
Je homepagina is de voordeur van je website; op deze pagina vinden mensen de bevestiging dat ze gaan vinden waar ze naar zoeken op jouw website. Homepagina Een veel gemaakte denkfout is dat iedere bezoeker binnenkomt op de homepagina van je website. Maar wanneer de SEO van je website goed...

Communiceren op je website: ‘jij’ of ‘u’?
Een van de meest gestelde vragen die wij krijgen is: "Moet ik professioneel communiceren in U of in JIJ? In dit blog vind je ons antwoord. Het gehele plaatje Naast dat wij nieuwe websites ontwikkelen en bestaande sites verbeteren adviseren wij onze klanten steeds vaker in het gehele marketing plaatje. Dat gaat van stijl in fotograferen,...

Wat is het beste lettertype om te gebruiken op je website?
Er zijn letterlijk duizenden lettertypes om uit te kiezen: van klassiek tot zeer modern en van strak tot sierlijk. Ondersteunde lettertypes Maar welke zijn nu het beste te gebruiken op je website? Wat zijn de verschillen en waar moet je op letten bij het kiezen? De eerste selectie om te...

Klanten testimonials verhogen je expertstatus!
Je expertstatus verhogen kun je op vele manieren doen. Testimonials Eén van die manieren is het plaatsen van testimonials van klanten op je website en Social Media. Mensen hechten enorm veel waarde aan de mening van anderen. Dit wordt ook wel ‘social proof’ genoemd en is inderdaad onwijs belangrijk. Veel van de...

Hoge kwaliteit drukwerk verhoogt je expertstatus!
Als bedrijf zijn er tal van manieren om in de directe omgeving op te vallen en een groot bereik binnen je doelgroep te behalen. Natuurlijk zorg je dat je online goed zichtbaar bent, via een goede SEO-geoptimaliseerde website en door actief aanwezig te zijn op sociale media. Maar het inzetten...

Hoe zet je jezelf neer als expert in jouw vakgebied?
Jij bent onwijs goed in wat je doet. Je hebt veel vakkennis en weet als geen ander jouw klanten snel en efficiënt te bedienen. Expertstatus Maar hoe overtuig je jouw doelgroep van jouw expertise en laat jij jouw concurrentie ver achter je en zet jij jezelf neer als expert in...

Conversie optimalisatie; 4 pijlers om toe te passen op je website
Conversie optimalisatie kun je op vele manieren toepassen. Conversie optimalisatie Het gaat verder dan simpele AB testen op de vorm en kleur van de knoppen op je website. Denk aan: tekstuele aanpassingen, design aanpassingen en zelfs technische aanpassingen die de snelheid van jouw website vergroten. Door conversie optimalisatie toe te...

Conversie-optimalisatie tip: Leesbaarheid van je teksten optimaliseren
Mensen die surfen op internet zijn lui. Belangrijkste boodschap en zoekwoorden Waarschijnlijk ben jij, voor het lezen van deze blog, eerst naar beneden gescrold om te kijken of de informatie die gegeven wordt relevant is voor jou, en hoe lang deze tekst is. Je hebt de koppen gescand en bent...

De ultieme handleiding voor starten met content marketing
Maar hoe doe je dat nu? Starten met content marketing… Content marketing Met het online plaatsen van een website die je daarna volledig met rust laat sla jij volledig de plank mis. Content marketing, daar ga je de wedstrijd mee winnen… Maar wat betekent het nu eigenlijk? Het internet staat...

De vier kernpunten van content marketing
Wil je gaan werken met contentmarketing en deze naar een hoog niveau willen brengen dan moet je toch echt zelf aan de bak! Content marketing Van achterover leunen is nog niemand rijk geworden. Maar voordat je lukraak zelf aan de slag gaat, zijn er een paar stappen die je moet...

Ontdek hoe je in 6 makkelijke stappen een content strategie maakt
Content marketing met storytelling dé manier bij uitstek om jouw doelgroep online te bereiken en verbinding mee te maken. Content strategie Het internet is aan het groeien en verwilderen. Er zijn over de hele wereld meer dan 1,24 miljard websites, 2 miljoen daarvan zijn er geschreven in het Nederlands. Om...

Pro-tips hoe je een content kalender maakt in Trello
Een content kalender voor je social media-kanalen geeft focus, overzicht en inspiratie. Maar waar moet een goede content kalender aan voldoen en hoe zet je die op? Je leest hieronder onze pro-tips! Vooruitplannen Je wil graag actief zijn op Social Media. Maar je weet niet zo goed hoe je dat...

Genereer meer verkeer naar jouw website met zoekwoordenonderzoek
Meer verkeer op jouw website, wie wil dat nou niet? Maar hoe doe je dat precies? Linkbuilding Nee, te ingewikkeld. In dit artikel leg ik je uit hoe je het verkeer van jouw website laat stijgen met behulp van een zoekwoordenonderzoek. Zo ga je onder andere leren wat een zoekwoordenonderzoek...

Zo laat jij je online publiek groeien! 5 tips over online marketing
Wanneer je een website hebt wil je natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen die site bezoeken. Zonder bezoekers had je net zo goed niet kunnen investeren in een strakke webpagina. Maar hoe zorg je er nu voor dat de juiste bezoekers naar je website komen? Hoe bereik je jouw doelgroep en...

In 7 stappen de gebruikerservaring van je website verbeteren
Kies jij voor hip en trendy of voor gedegen en tijdloos? 3 redenen voor een simpele website Een aantal jaren geleden gingen we echt los op websites, alles werd uit de kast getrokken om een super hippe onwijs gave website te ontwikkelen met veel toeters en bellen. Inmiddels weten we...

5 marketingboeken om zelf mee aan de slag te gaan
Ook wij als marketing professionals lezen veelvuldig boeken over uiteenlopende marketing onderwerpen. Ter inspiratie en om onszelf steeds een beetje meer te leren over allerlei vlakken die bij marketing komen kijken. Nieuwe tools en technieken maar ook aanverwante onderwerpen zoals wet- en regelgeving. Hieronder hebben we 5 boeken uitgekozen die...

Jouw ideale klant bereiken; omschrijf een persona.
Met contentmarketing probeer je een zo groot mogelijke groep mensen te bereiken. Maar hoe kun je er voor zorgen dat je de juiste doelgroep bereikt? Persona omschrijving Maar 'een groep mensen' is niet handig om je pijlen op te richten. Wat je wil is jouw ideale klant bereiken. Die mensen...
- 1
- 2
- 3
- …
- 5
- Volgende »
30 dagen, 30 video's, 30 marketingtips!
Op YouTube vind je de complete afspeellijst met de 30 video's waarin ik in één minuut een super waardevolle marketing tip geef.
Onderwerpen als je werken aan je website, gedrukte media, online overtuigen, branding, netwerken en contentmarketing komen aan bod. Doe er vooral je voordeel mee!

15+ jaar ervaring in het ontwikkelen van websites en het ontwerpen van (huisstijl)drukwerk.
West-Friese nuchterheid, heldere taal en een gezonde dosis enthousiasme. Dat is wat je kan verwachten. Zo simpel is het.
Contact opnemen:
Sterk in MEDIA
De Veken 17
1716 KE Opmeer

Kelly Eekhof:
kelly@sterkinmedia.nl
06 – 50 969 173
Bekijk ook eens:
Werken aan je website
Website verbeterplan
Website onderhoud Checklist
Website onderhoud
Marketing webshop