Sterk in MEDIA werkwijze
WordPress website laten ontwikkelen

Voordat je een afspraak bij ons aanvraagt
voor een strategiesessie over jouw website...

 

Lees dan even de onderstaande punten.

Jij verwacht van ons kennis, expertise en inzet, maar daar tegenover mag je van jezelf ook tijd en inspanning verlangen om jouw website tot een optimale website te laten bloeien.

 

Commitment

Werken aan je website is een wederzijdse samenwerking.

  • Ervoor gaan
  • Samenwerken
  • Doorpakken

Dit vergt tijdsinspanning van ons, maar ook van jou als eigenaar van de website.

Time-management

Je website is een tijdrovend project. Niet iets wat we 'even' tussendoor doen.
De gemiddelde doorlooptijd is dan ook 12 tot 20 weken.

  • Tijd maken voor content (teksten schrijven en foto's maken)
  • Tijd nemen voor project (3 maanden doorlooptijd is standaard)

Tijdspad:
• 4 weken content voorbereiden
• 4 weken voor ontwerpen
• 4 weken programmeren
• 4 weken finetunen en testen
• 4 weken optimaliseren voor SEO

Na oplevering ben je nog niet klaar. Dan begint het pas!
Wees je bewust van het feit dat marketing via je website alleen werkt als jij er ook aan werkt.

Resultaten

Aan het begin van het project bepalen we jouw doelen. Wat wil je bereiken met de website? Bijvoorbeeld een verdubbeling van je bezoekersaantallen, 300% meer verkopen van je producten of elke week een nieuwe afspraak in je agenda?!

  • Gestelde doelen meetbaar maken
  • Focus op resultaten behalen
  • De conversie meten en bijstellen

Aan de hand van ons 7 stappen-plan voor een succesvolle website zorgen we ervoor dat jouw website de gestelde doelen snel behaald.

Wij beloven je aan het einde van het project dat er een website staat waar jij ontzettend trots op bent en die jou in staat stelt om met vol vertrouwen zelf verder te bouwen aan je (content)marketing en online zichtbaarheid. Met de nieuwe website als middelpunt van je marketingmix.

Investering

Wat kost een website?

In het kort kunnen we deze vraag niet beantwoorden. Het is geheel afhankelijk van jouw wensen en de doelen die jij hebt gesteld.

Maar investering is niet alleen in euro's.
Investeren is ook tijd, aandacht, inspanning en creativiteit geven aan jouw online zichtbaarheid.

  • Budget voor de website
  • Budget voor de optimalisatie & het onderhoud
  • Budget in tijdsinspanning

Werken aan je bedrijf is net zo belangrijk als werken in je bedrijf.

Wanneer jij je in bovenstaande punten helemaal kunt vinden,
dan werken wij graag samen met jou aan jouw website.

De homepage NIET de belangrijkste pagina van de website is...

Ja, home is dé binnenkomer voor iedereen die jouw website intypt;
Ja, de homepagina is de perfecte portal naar jouw diensten;
Nee, de homepagina is geen super belangrijke pagina!

Een veel gemaakte denkfout is dat iedere bezoeker land op de homepagina van je website. Maar wanneer de SEO van je website goed werkt, komen mensen binnen op de pagina's waar het antwoord op hun vraag staat en dat is vaak niet de homepagina.

Gaan wij aan de slag met jouw website?

Vul onderstaande vragenlijst in en wij nemen contact met je op om een strategiesessie in te plannen!

  1. Tijdens dit gesprek gaan wij je vertellen hoe de toekomst eruit ziet wanneer jouw website succesvol is.
  2. We duiken in jouw website, wensen, doelen en bedrijf en onderzoeken tijdens het gesprek al wat voor jou wel en niet werkt.
  3. Ook vertellen we je welke struikelblokken er nu in de weg staan van jouw online succes. Het zal je verbazen welke inkoppers we gaan tegenkomen. 😉
  4. Als laatste geven we je een 3 stappenplan mee waarmee jij zelf al direct aan de slag kan om alvast kleine doelen snel te behalen. Wij beloven dat je de deur uit stapt met een helder beeld, vol vertrouwen en enthousiast om te gaan samenwerken.

Vertel ons waarom je een website nodig hebt én wat de website zou moeten doen. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter wij de oplossing op jouw wensen kunnen definiëren.

Okee! Jij wilt een strategiesessie inplannen om jouw (nieuwe) website te bespreken. Top, dan is dit de eerste stap.

Vul onderstaande vragenlijst in en druk op de rode verzendknop om een afspraak aan te vragen. Na evaluatie van de antwoorden sturen wij je aantal datavoorstellen.

Beantwoord deze vragen zo volledig mogelijk

Door op de tabbladen hieronder te klikken ontvouwt de vragenlijst en kun je de antwoorden invullen.

Logo_Sterk-in-MEDIA_wit_250

13 jaar ervaring in het ontwikkelen van websites en het ontwerpen van (huisstijl)drukwerk.

West-Friese nuchterheid, heldere taal en een gezonde dosis enthousiasme. Dat is wat je kan verwachten. Zo simpel is het.

Volg ons op:

Contact opnemen:

Sterk in MEDIA
Galileistraat 67
1704 SE Heerhugowaard