Case: Anna Ursem

Home » Portfolio » Huisstijl ontwikkeling Anna Ursem

Complete huisstijl ontwikkeling voor naamsbekendheid

  • Logo
  • Huisstijl
  • Drukwerk voor promotie

Doelstelling:
Een nieuwe uitstraling creëren die een bredere doelgroep aanspreekt

Vraagstelling:
De huidige huisstijl is met name gericht op jongeren die graag zang- en pianolessen willen volgen. Maar Anna zingt ook op feesten en begrafenissen en dat is een heel andere doelgroep.

Oplossing:
Er is een compleet nieuw logo en huisstijl ontwikkeld die een brede doelgroep aanspreekt, maar ook dicht bij Anna haar eigen stijl blijft.

Uitvoering:
Om een zo breed mogelijke doelgroep te bedienen is gekozen voor relatief rustige huisstijl met als voornamelijke kleuren groen en grijs. Met een stoer logo omdat Anna gewoon een stoere vrouw is.

Door de rust die de kleurstelling uitstraalt past het bij een uitvaart, maar door gebruik van een stoere letter past het ook bij haar rock-band.

Wil jij weten wat er allemaal mogelijk is op marketing gebied; met je website, huisstijl of drukwerk?

Samen gaan wij een uurtje sparren en je gaat naar huis
met nieuwe ideeën en een frisse dosis inspiratie.

logo-wit

Hét marketingbureau waar je door zzp’ers wordt geholpen. Wij houden van een professionele en persoonlijke aanpak. Daarom heb je bij ons één aanspreekpunt maar wel een heel team van zzp’ers tot je beschikking. Dat is Sterk in MEDIA.

Sinds 2007.

Bezoekadres:

Galileistraat 67
1704 SE Heerhugowaard

ma t/m vr   09.30 – 17.00

Wendy: 06 – 48 403 058
Kelly:  06 – 50 969 173

Social Media

Duurzaamheid:

Wij werken samen met Natuurlijk Hosting voor duurzame en groene hosting. Voor elke website die gehost wordt, wordt er een boom gepland door Trees for All.