next-level-branding-bedrijfsmagazine-2

NEXT LEVEL branding:
Lanceer je eigen bedrijfsmagazine!

Eén van de beste manieren om je te onderscheiden en jezelf neer te zetten als expert is het uitgeven van je eigen magazine. Vele malen voordeliger dan het uitgeven van je eigen boek. In tijd en ook in kosten.

  • Wil jij eindelijk eens je eigen bedrijfsmagazine ontwikkelen?
  • Jezelf als ultieme expert in de markt zetten?
  • Wil je al je geschreven blogs eens op een andere manier uitgeven?
  • Content marketing naar een hoger niveau brengen?
  • Echt opvallen bij je doelgroep en een blijvende indruk achterlaten?

Zet jezelf als echte expert in de markt!

Als ondernemer heb je een enorme hoeveelheid vakkennis en ervaring die jou onderscheidt van je concurrenten. Om jezelf neer te zetten als expert en je doelgroep jou als dé autoriteit binnen jouw vak te laten beschouwen moet je opvallen. Veel van jouw concurrenten zullen zich online profileren via social media en hun kennis delen via blogs. Veel leuker is het om iets unieks te doen. Iets opvallends en vooral iets wat jou, als expert, helemaal in de schijnwerpers zet!

Een eigen magazine is helemaal hot en die maak je zo uniek als je zelf bent.

next-level-branding-bedrijfsmagazine

Hoe leuk zou het zijn om:

  • Helemaal met je eigen personal branding een magazine uit te geven
  • Al je kennis en expertise aan de wereld te tonen, maar dan niet op een beeldscherm
  • Op te vallen bij je doelgroep met tastbare en blijvende marketing
  • Te werken aan je expertstatus op jouw manier
  • Met je magazine een stroom content voor je social media te maken

Uit ervaring kan ik zeggen; dat is onwijs leuk en maakt veel ondernemers nog trotser op hun bedrijf dan ze al zijn.

NEXT LEVEL branding

Je eigen bedrijfsmagazine creëren kan óók jij

Jouw magazine, helemaal gevuld met jouw eigen kennis, ervaring en expertise is natuurlijk het allermooiste. Als ondernemer weet ik zeker dat je gezien wilt worden. Met je eigen personal branding wilt opvallen. 

  • Je wilt meer resultaat behalen uit je contentmarketing
  • Jij wilt op een unieke en authentieke manier werken aan je marketing, naamsbekendheid en expertstatus
  • Jij hebt veel kennis over te dragen aan je doelgroep
  • Je vindt het hebben van een eigen magazine gaaf

Herken jij jezelf in de meeste van bovenstaande punten? Dan is het NU tijd om je eigen magazine te gaan ontwikkelen! Maak een magazine dat helemaal past bij jou en jouw bedrijf.

sterk-in-media-werkplek

Je krachtigste zichtbaarheidstool

Een eigen magazine geeft jou een platform om met veel informatie op een unieke manier onder de aandacht te komen van jouw doelgroep.

Deze 4 elementen maken dat jouw magazine je expertstatus verhoogt

Doordacht
plan van aanpak

• Wat ga je in het magazine communiceren?
• Welke bronnen kun je aanboren voor de inhoud?
• In welke tone-of-voice ga je spreken?
• Wat voor soort magazine wil je maken?

Steengoede teksten

Commerciële teksten schrijven is een kunst. Hoe schrijf je activerende teksten? Hoe formuleer je je kennis zonder gebruik van teveel vakjargon?

Overweldigende
foto’s

Foto's bepalen de sfeer van het magazine. Hoe zet je de juiste sfeer in je foto’s? Hoe zorg je voor hoge kwaliteit beeldmateriaal? Wat maakt jouw bedrijf uniek en hoe presenteer je dat aspect in je foto’s?

Verbluffende
vormgeving

Alles valt of staat met de vormgeving van je magazine. Denk hierbij aan typografie, witmarges en interlinies. Gebruik van fonts en huisstijlbewaking om maar wat te noemen.

marion-horvers

Een eigen magazine, daar had ik nooit aan gedacht of zelfs maar over durven dromen.

Tot Kelly van Sterk in MEDIA mij op dit pad zette en ik erachter kwam, dat het misschien wel tot de mogelijkheden zou kunnen gaan horen. Dus ik maakte die sprong in het diepe en werd door Kelly vanaf minuut 1 hier volop in begeleid.

Aan de slag om een magazine te maken voor mijn doelgroep met advertorials van collega’s uit het vak. Het enige wat ze moesten aanleveren was tekst en wat foto’s en daarna volgde de ene na de andere prachtige drukproef. Ook mijn adverteerders waren onder de indruk van de styling. Het gevolg is dat ik nu een prachtig magazine heb, geheel in mijn huisstijl. Het was niet gelukt zonder het creatieve brein van Kelly.

Marion Horvers - De Uitvaartwens

Waarom kiezen voor Sterk in MEDIA?

Wij zijn opgeleid in kleurpsychologie, neuromarketing (overtuigen) en typografie. We kijken dus verder dan de aangeleverde teksten en foto's. Wij zoeken altijd naar de perfecte combinatie en maken van het geheel een spannend beeld.

Wij kijken verder dan puur design
Naast de opmaak van drukwerk adviseren wij ook de taal van je teksten. Zo letten wij op dat de toon van de content activerend is. Een passieve tekst komt onzeker over. En jij als professional in jouw vakgebied bent natuurlijk alles behalve onzeker!

Wij werken altijd aan de hand van onze kernwaarden; Authenticiteit,  Expertise, Enthousiasme & Vertrouwen. Daar kun jij van op aan.

waarom-kiezen-voor-sterk-in-media-2
branding-drukwerk-2

Branding - Huisstijl - Drukwerk

Al onze diensten kun je uitbreiden met drukwerk om je branding helemaal compleet te maken. Gedrukte media is nog steeds een belangrijk onderdeel van de totale merkbeleving. Denk hierbij aan;

  • Bedrijfsmagazine
  • Folders
  • Opmaak e-book
  • Huisstijl
  • Visitekaartjes
  • Trainingsmaterialen
  • Jaarverslagen
  • Personeelsbladen
  • Pennen en kladblokken
  • Weggevers bedrukt met logo
Logo_Sterk-in-MEDIA_wit_250

15 jaar ervaring in het ontwikkelen van websites en het ontwerpen van (huisstijl)drukwerk.

West-Friese nuchterheid, heldere taal en een gezonde dosis enthousiasme. Dat is wat je kan verwachten. Zo simpel is het.

Contact opnemen:

Sterk in MEDIA
De Veken 17
1716 KE Opmeer