Blog - Kennisbank - Ondernemen - Marketing - WordPress

Home » Kennisbank

Ons primaire doel: Kennis delen, anderen inspireren en verder helpen.
Op deze pagina delen we onze kennis over drukwerk, websites, WordPress, SEO, online zichtbaarheid en naamsbekendheid vergroten. Ook delen wij onze ervaringen als ondernemers, onze ervaringen binnen de WordPress Community en geven we gratis tips over hoe jij zelf aan de slag kunt om je eigen online zichtbaarheid te verhogen. Enjoy!

Alles
  • Alles
  • Content Marketing
  • Drukwerk
  • Expertstatus verhogen
  • USP
  • Vindbaarheid in Google - SEO
  • Websites
  • WP Community
10 Tools die bloggen een stuk makkelijker en leuker maken

10 Tools die bloggen een stuk makkelijker en leuker maken

Bloggen is heel belangrijk onderdeel van content marketing. Het is hét middel om je doelgroep online te bereiken en binden aan je bedrijf. Met bloggen zet jij jezelf neer als expert in jouw vakgebied. Maar bloggen is ook heel veel werk. Wij hebben 10 tools die het bloggen een stuk makkelijker en leuker maken.

onderscheidend vermogen

Met onderscheidend vermogen zet je je concurrenten buiten spel

Herken je dit? Je bedrijf loopt lekker en je hebt een mooie kring van klanten. Maar je merkt dat de offertes die bij je aangevraagd worden steeds vaker afketsen. Je aanbod is goed en je prijs klopt met de kwaliteit die je biedt. Je weet dat je goed bent in wat je doet en als je naar het aanbod van je concurrentie kijkt dan doet dienstverlening daar zeker niet aan onder. Maar toch gaan meer en meer opdrachten naar je concurrentie. Hoe kun je dat veranderen?

Google ads technische handleiding

Zes tips voor Google Ads (Deel 2)

Google Ads, momenteel één van de meest populaire manieren om je merk onder de aandacht te brengen. Grote kans dus dat jij dit kanaal inzet om je merk onder de aandacht te brengen. In mijn vorige blogartikel heb ik drie handige tips gegeven die je helpen je campagnes naar een hoger niveau te tillen. In dit artikel gaan we verder met nieuwe tips. Deze tips zijn wat complexer, maar daardoor niet minder effectief. 😉

Zoekmachine-optimalisatie-voor-beginners_FB-LI-TW

Zoekmachine optimalisatie voor beginners: maak eerst waardevolle content voordat je met SEO en SEA aan de slag gaat.

Er wordt heel veel geschreven over SEO (Search Engine Optimisation of in het Nederlands: Zoekmachine Optimalisatie). Het is dan ook een heel belangrijk onderdeel van je online marketing strategie. Of dat zou het moeten zijn in elk geval. In deze blog vertellen we je hoe je start met SEO.

Zes-tips-voor-Google-Ads---1-FB-LI-TW

Zes tips voor Google Ads (Deel 1)

Maak jij al gebruik van Google Ads (voorheen Adwords)? Ja? Mooi!

Hieronder vind je een aantal handige tips waarmee je de campagnes naar een hoger niveau tilt! 😉

Storytelling; Bereik je doelgroep met emotie en speel in op gevoel

Storytelling: bereik je doelgroep met emotie en speel in op gevoel

Beeld je eens in; je hebt een uitdaging en bent op zoek naar een oplossing op internet. Je leest verschillende blogs over de oplossing en ze klinken allemaal goed. Welk bedrijf kies jij dan om jouw uitdaging op te lossen? Juist! Die met het beste verhaal, de beste storytelling!

thuis-werken_FB-LI-TW

Werken aan je bedrijf in thuis quarantaine

Het is een rare tijd. Heel het land zit op slot en iedereen is thuis aan het werk. Veel ondernemers kunnen op dit moment hun eigen werk niet uitvoeren. Projecten staan op pauze of worden helemaal afgeblazen. Maar wat betekent dat voor je onderneming? Kun je écht niets meer?

Zeven-content-tips-voor-nog-betere-SEO-FB-LI-TW

Zeven content tips voor nog betere SEO resultaten met behulp van neuromarketing

Als ZZP-er of zelfstandig ondernemer wil je natuurlijk altijd het beste voor de dag komen. Je kunt nog zo goed zijn in wat je doet en aanbied, maar wanneer je digitaal niet gevonden kan worden zijn alle overige initiatieven tevergeefs in 2020. Een goede SEO-strategie is dan ook essentieel om ervoor te zorgen dat jouw diensten of producten makkelijk te vinden zijn. Wij helpen je graag op weg met aantal content tips gebaseerd op de medische wetenschap, ook wel neuromarketing genoemd.

FB-LI-TW-Werken-jullie-uurtje-factuurtje-of-hanteren-jullie-een-vaste-project-prijs

Werken jullie uurtje factuurtje of hanteren jullie een vaste project prijs?

Aantal woorden 995 In dit artikel geven we antwoord op een van de meest gestelde vragen die wij krijgen in onze mailbox. Wat kost [fill in the blank…] en hoeveel uur denk je daarmee bezig te zijn?   Op het eerste deel van de vraag hebben we relatief snel een antwoord: Wij werken namelijk met…

5-Wat-kost-een-logo-ontwerp-en-welke-bestanden-van-je-logo-heb-je-nodig_FB-LI-TW

Wat kost een logo ontwerp en welke bestanden van je logo heb je nodig?

Je logo is hét belangrijkste communicatiemiddel voor de herkenbaarheid en naamsbekendheid van je bedrijf. Het ontwerpen van een logo is een vak. Voor de multi-inzetbaarheid van je logo heb je een variatie aan bestandstypen nodig. Elk met een eigen doel en een eigen samenstelling. Met alleen een lage resolutie jpg bestand kom je naast je website niet echt ver.

4-inspelen-op-het-oerbrein_FB-LI-TW

Neuromarketing: Hoe ons oerbrein werkt en je kan helpen bij je marketing

Onze hersenen bestaan uit het oerbrein (reptielenbrein) en het mensbrein (moderne brein). Het oerbrein werkt met instincten en emoties. Het mensbrein werkt met analyse en verstand. Door beide delen van het brein te begrijpen kun je ze beïnvloeden en gebruiken om je marketing te verbeteren. In dit artikel gaan we dieper in op de eigenschappen van beide delen en leggen we je uit hoe jij hiermee je marketing kan verbeteren.

3---commerciele-tekst-schrijven_FB-LI-TW

7 tips voor een commerciële tekst schrijven voor op je website

Wanneer jij met je website teksten aan de slag gaat doe je er goed aan die zo commercieel mogelijk te schrijven. Een commerciële tekst is geen keihard verkoop praatje. Zelf houden wij ook niet van gelikte salesteksten die te goed klinken om waar te zijn. 😉

Een commerciële tekst is een activerende tekst die de bezoeker van je website aanspoort tot het nemen van actie. Gebaseerd op feiten, geen fabels en mooi weer verhalen.

2-usp-zet-jouw-usps-optimaal-in-voor-je-marketing_FB-LI-TW

Zo zet jij je eigen unieke eigenschappen, UPS’s, optimaal in voor je marketing

Zo zet jij je eigen unieke eigenschappen, UPS’s, optimaal in voor je marketing

In ons vorige blogbericht hebben we beschreven hoe jij je eigen unieke eigenschappen kunt ontdekken. Als je die nog niet in kaart hebt raad ik je aan dat blog eerst te lezen.

1-usp_vind-je-eigen-unique-selling-points_FB-LI-TW

Zo maak je jouw bedrijf uniek

Je kan onwijs veel kennis en idioot veel talent hebben voor wat je doet, maar mensen kunnen dat niet aan je zien. Zéker in de online wereld waarin wij leven is het lastig om je te onderscheiden. Maar uiteraard niet onmogelijk. Jij hebt namelijk iets wat geen enkele van jouw concurrenten heeft; Jijzelf!

11-onmisbare-ingredienten-van-een-succesvol-blog_FB-LI-TW

11 onmisbare ingrediënten van een succesvol blog

Jij wilt graag gaan bloggen. Top! Je weet dat dat je gaat helpen met het vergroten van je naamsbekendheid en expert status. Maar je weet alleen niet zo goed hoe te beginnen en hoe je een goed blogbericht opbouwt. Dan hebben wij goed nieuws! Wij gaan het je hieronder precies vertellen en hebben een handige checklist voor je gemaakt die jij kan gebruiken bij elke blog die je schrijft.

In-14-stappen-de-ultieme-landingspagina-opstellen_FB-LI-TW

In 14 stappen de ultieme landingspagina opstellen

Een landingspagina is die pagina op je website die jouw product of dienst het beste omschrijft en waarvan jij wilt dat iedereen het leest. Het is je salespagina of leadpagina die volledig gericht is op verkopen van jouw product of dienst.

De-ultieme-Corner-Stone-content-voor-je-landingspagina-opstellen_FB-LI-TW

De ultieme Corner Stone content voor je landingspagina opstellen

Corner Stone content is die pagina op je website die jouw product of dienst het beste omschrijft en waarvan jij wilt dat iedereen het leest. Het is de meest belangrijke, informatieve en best geschreven content van je website. Het is je salespagina of landingspagina die volledig gericht is op verkopen van jouw product of dienst. Vanaf deze pagina verwijs je naar andere pagina’s met meer informatie over bepaalde onderwerpen.

Maak-in-8-stappen-de-perfecte-homepagina_FB-LI-TW

Maak in 8 stappen de perfecte homepagina

Je homepagina is de voordeur van je website; op deze pagina vinden mensen de bevestiging dat ze gaan vinden waar ze naar zoeken op jouw website.

communceren-met-je-doelgroep_v2

Communiceren op je website: ‘jij’ of ‘u’?

Een van de meest gestelde vragen die wij krijgen is: “Moet ik professioneel communiceren in U of in JIJ? In dit blog vind je ons antwoord.

Naast dat wij nieuwe websites ontwikkelen en bestaande sites verbeteren adviseren wij onze klanten steeds vaker in het gehele marketing plaatje.

Dat gaat van stijl in fotograferen, gebruik van Social Media en opstellen van de perfecte commerciële teksten tot tone of voice die je professioneel gebruikt.

Welk lettertype kan je het beste gebruiken op een website

Wat is het beste lettertype om te gebruiken op je website?

Er zijn letterlijk duizenden lettertypes om uit te kiezen van klassiek tot zeer modern en van strak tot sierlijk. Maar welke zijn nu het beste te gebruiken op je website? Wat zijn de verschillen en waar moet je op letten bij het kiezen?

Klant testimonials vragen verhoogt je expertstatus

Klanten testimonials verhogen je expertstatus!

Je expert status verhogen kun je op vele manieren doen. Eén van die manieren is het plaatsen van testimonials van klanten op je website en Social Media. Mensen hechten enorm veel waarde aan de mening van anderen. Dit wordt ook wel ‘social proof’ genoemd en is inderdaad onwijs belangrijk.

Hoge kwaliteit drukwerk verhoogt je expertstatus

Hoge kwaliteit drukwerk verhoogt je expertstatus!

Als bedrijf zijn er tal van manieren om in de directe omgeving op te vallen en een groot bereik binnen je doelgroep te behalen. Natuurlijk zorg je dat je online goed zichtbaar bent, via een goede SEO-geoptimaliseerde website en door actief aanwezig te zijn op sociale media. Maar het inzetten van kwalitatief hoogstaand en goed ontworpen drukwerk is ook onmisbaar in deze tijd.

Je eigen magazine uitgeven verhoogt je expertstatus

Je eigen magazine uitgeven verhoogt je expertstatus!

Een van de beste manieren om je te onderscheiden en jezelf neer te zetten als expert is het uitgeven van je eigen boek. Maar een boek schrijven is heel veel werk en neemt hoge kosten met zich mee. Een veel betaalbaarder alternatief is het uitgeven van je eigen magazine.

Hoe zet je jezelf neer als expert in jouw vakgebied?

Hoe zet je jezelf neer als expert in jouw vakgebied?

Jij bent onwijs goed in wat je doet. Je hebt veel vakkennis en weet als geen ander jouw klanten snel en efficiënt te bedienen. Maar hoe overtuig je jouw doelgroep van jouw expertise en laat jij jouw concurrentie ver achter je en zet jij jezelf neer als expert in jouw vakgebied?

Online overtuigen - Neuro Marketing - Conversie optimalisatie

Conversie-optimalisatie; 4 pijlers om toe te passen op je website

Conversie optimalisatie kun je op vele manieren toepassen. Het gaat verder dan simpele AB testen op de vorm en kleur van de knoppen op je website. Denk aan: tekstuele aanpassingen, design aanpassingen en zelfs technische aanpassingen die de snelheid van jouw website vergroten.

conversie optimalisatie tip leesbaarheid teksten verhogen

Conversie-optimalisatie tip: Leesbaarheid van je teksten optimaliseren.

Mensen die surfen op internet zijn lui. Waarschijnlijk ben jij, voor het lezen van deze blog, eerst naar beneden gescrold om te kijken of de informatie die gegeven wordt relevant is voor jou, en hoe lang deze tekst is. Je hebt de koppen gescand en bent erachter gekomen dat je graag meer over dit onderwerp wilt lezen en zo startte je met lezen. TOP!

recap-september-FB-LI-TW

De ultieme handleiding voor starten met content marketing

Met het online plaatsen van een website die je daarna volledig met rust laat sla jij volledig de plank mis. Content marketing, daar ga je de wedstrijd mee winnen… Maar wat betekent het nu eigenlijk?

De vier Kernpunten van content marketing

De vier Kernpunten van content marketing

Wil je gaan werken met contentmarketing en deze naar een hoog niveau willen brengen dan moet je toch echt zelf aan de bak! Van achterover leunen is nog niemand rijk geworden.

Maar voordat je lukraak zelf aan de slag gaat, zijn er een paar stappen die je moet nemen en ook moet snappen.

Daar gaan wij jou een beetje mee op weg helpen, we gaan het hebben over: Strategiebepaling, Contentcreatie en -productie, Contentdistributie en uiteindelijk Conversie

Ontdek hoe je in 6 makkelijke stappen een content strategie maakt

Ontdek hoe je in 6 makkelijke stappen een contentstrategie maakt

Het internet is aan het groeien en verwilderen. Er zijn over de hele wereld meer dan 1,24 miljard websites, 2 miljoen daarvan zijn er geschreven in het Nederlands. Om nog maar te zwijgen over het aantal webpagina’s en blogberichten. Ongetwijfeld is er ook in jouw vakgebied al heel veel geschreven en bevind je je in goed gezelschap van andere experts. En toch is content marketing met storytelling dé manier bij uitstek om jouw doelgroep online te bereiken en verbinding mee te maken.

Pro-tips hoe je een content kalender maakt in Trello

Pro-tips hoe je een content kalender maakt in Trello

Een content kalender voor je social media-kanalen geeft focus, overzicht en inspiratie. Maar waar moet een goede content kalender aan voldoen en hoe zet je die op? Je leest hieronder onze pro-tips!

Genereer meer verkeer naar jouw website met behulp van een zoekwoordenonderzoek

Genereer meer verkeer naar jouw website met behulp van een zoekwoordenonderzoek

Meer verkeer op jouw website, wie wil dat nou niet? Maar hoe doe je dat precies? Linkbuilding? Nee, te ingewikkeld.

In dit artikel leg ik je uit hoe je het verkeer van jouw website laat stijgen met behulp van een zoekwoordenonderzoek. Zo ga je onder andere leren wat een zoekwoordenonderzoek is en hoe je zo’n onderzoek precies uitvoert.

Zo laat jij je online publiek groeien! 5 tips over online marketing

Zo laat jij je online publiek groeien! 5 tips over online marketing

Wanneer je een website hebt wil je natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen die site bezoeken. Zonder bezoekers had je net zo goed niet kunnen investeren in een strakke webpagina. Maar hoe zorg je er nu voor dat de juiste bezoekers naar je website komen? Hoe bereik je jouw doelgroep en zorg je dat Google je op de eerste pagina van de zoekmachine plaatst?

gebruikerservaring_FB-LI-TW

In 7 stappen de gebruikerservaring van je website verbeteren

Een aantal jaren geleden gingen we echt los op websites, alles werd uit de kast getrokken om een super hippe onwijs gave website te ontwikkelen met veel toeters en bellen. Inmiddels weten we wel beter. Er drie redenen waarom we dit niet meer willen anno 2019:

5 Marketingboeken om zelf aan de slag te gaan

5 marketingboeken om zelf mee aan de slag te gaan

Ook wij als marketing professionals lezen veelvuldig boeken over uiteenlopende marketing onderwerpen. Ter inspiratie en om onszelf steeds een beetje meer te leren over allerlei vlakken die bij marketing komen kijken. Nieuwe tools en technieken maar ook aanverwante onderwerpen zoals wet- en regelgeving. Hieronder hebben we 5 boeken uitgekozen die wij iedereen aanraden om te lezen.

Jouw ideale klant bereiken; omschrijf een persona.

Jouw ideale klant bereiken; omschrijf een persona.

Met content marketing probeer je een zo groot mogelijke groep mensen te bereiken. Maar “een groep mensen” is niet handig om je pijlen op te richten. Wat je wilt is jouw ideale klant bereiken. Die mensen die daadwerkelijk naar jouw product of dienst op zoek zijn. Alleen als jij in kaart brengt wie jouw ideale klant is kun je gericht je marketing inzetten. Dat in kaart brengen heet een persona omschrijving maken.

In 4 stappen de perfecte digitale marketing-funnel opzetten.

In 4 stappen de perfecte digitale marketing funnel opzetten

Wij roepen het al een tijdje en we blijven het gewoon herhalen. Want nog lang niet iedereen zet content marketing goed in met hoge conversie en de gewenste resultaten. Zoals bij elke vorm van marketing heb je een uitgedachte strategie nodig voordat je start. Een strategie waarmee je de juiste doelen stelt en waarmee je kunt sturen op de richting en de resultaten. Eén van die strategieën is de marketing-funnel.

Profielfoto_Dana_FB-LI-TW

3 tips voor een goede professionele profielfoto

De zomervakanties zijn begonnen! Ook ondernemers gaan massaal met vakantie en bij thuiskomst zoeken ze een vakantiekiekje uit voor de online profielfoto’s. Met de gedachte dat je hartstikke leuk en lekker gebruind op de foto staat. Leuk, maar niet altijd handig zo’n profielfoto met in de achtergrond alcoholische taferelen, mensen in bikini of die eeuwige Egyptische kameel.

FAQ-pagina_FB-LI-TW

5 redenen waarom elke website een FAQ pagina zou moeten hebben

Een FAQ-pagina, oftewel Frequently Asked Questions aka veel gestelde vragen pagina, is een waardevolle bron voor zoekwoorden en verdiepingsinformatie. Veel bedrijven vergeten deze echter toe te voegen aan de website en dat is écht een gemiste kans.

unieke-fotos-met-je-smartphone-FB-LI-TW

Maak met je eigen smartphone unieke foto’s voor je blogs en social media

Donderdag 4 juli organiseerde wij op ons kantoor een workshop Fotograferen met je Smartphone voor ondernemers. De workshop werd gegeven door niemand minder dan Ellen Pichotte van www.smart-foto.nl. Omdat wij vaak vragen krijgen vanuit onze klanten die worstelen met goede foto’s voor hun blogs en social media en ook wijzelf nog mooiere foto’s willen maken voor ons portfolio en eigen blogs vonden wij het tijd voor een incompany workshop. Niet alleen voor ons, maar ook onze klanten.

Wendy en Kelly - Organisers WordCampe Europe 2019 Design team

Teamleider van het design team geeft een compleet nieuwe dimensie aan WordCamp Europe

10 maanden hebben we keihard toegewerkt naar WordCamp Europe in Berlijn. Wat begon in augustus 2018 met een online videogesprek met de Global Lead die mij vroeg om teamleider te worden is uitgegroeid tot een onwijs mooi, groot, vermoeiend, leerzaam, chaotisch, druk, leuk, geweldig, once in a lifetime project waar ik met twee verschillende gevoelens op terug kijk; wat was het gaaf en wat was het veel!

8 tips om je online zichtbaarheid vergroten met LinkedIn

8 tips om je online zichtbaarheid vergroten met LinkedIn

Iedere ondernemer weet dat social media belangrijk zijn en veel ondernemers zijn goed bezig op Facebook en Instagram. Maar… LinkedIn wordt vaak overgeslagen en dat is zonde! Hieronder vertellen wij je hoe jij jezelf kan onderscheiden op LinkedIn.

FB-LI-TW_verschil-seo-sea

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

Hoger komen in Google, dat wil iedereen en dat kan op meerdere manieren; organisch (SEO) en betaald (SEA). Maar wat is nu de beste manier?

Vindbaarheid in Google en je ranking op de eerste pagina van zoekmachines is een zeer besproken onderwerp. Er is heel veel online te vinden over dit onderwerp en door die enorme hoeveelheid informatie is het soms een hele puzzel om uit te zoeken hoe en wat.

Wat-is-een-WordPress-Plugin_fb

Wat is een WordPress Plugin?

Plugins zijn kleine stukjes software – programmaatjes – die je je website kunnen aanvullen en verrijken. Zie het als een uitbouw van een huis. In basis is het huis bruikbaar, maar met een aanbouw of dakkapel wordt hij beter. Je kan je website door middel van het gebruik van plugins verbeteren, uitbreiden en verrijken…

Dit is waarom je website nooit af is

Dit is waarom je website nooit af is

Stel: je bent ondernemer (of werkt op een marketingafdeling) en je hebt een website laten maken en na oplevering denk jij: nu gaat het gebeuren… Ik heb alles goed op orde, website is nieuw en helemaal van deze tijd. We zijn online dus vindbaar en de deuren staan open. Maar je website genereert geen leads automatisch.

ondernemen-en-kwatsbaar-zijn

Ondernemen in openheid: oprecht en vol vertrouwen

We hebben een vreemde week achter de rug. En dit blog is dan ook niet zozeer zakelijk maar van een veel persoonlijker aard. Een kijkje achter de mens die we als ondernemer zijn en die ons in staat stelt ons kwetsbaar op te stellen omdat wij ondernemen vanuit openheid. Recht vanuit mijn hart en met het volste vertrouwen dat dit goed is.

gele-of-blauwe-banaan-blog

Is jouw bedrijf, geel of blauw?

Waar ben JIJ nou echt goed in? Kan je dat zo opnoemen? Waarom zou ik jouw product moeten kopen? Wat maakt jou uniek ten opzichte van je concurrenten. Ben jij de blauwe banaan? Ofwel onderscheid je je genoeg ten opzicht van alle gele bananen, dus de massa? Natuurlijk ben je open en transparant, verleen je…

Blog_Lente_LinkedIn

Lente: tijd voor de grote schoonmaak op je website 3 tips om mee te starten

Ja! De lente is écht begonnen. Het wordt warmer, de zon schijnt volop en de ramen en deuren kunnen weer open. HEERLIJK! De lente is mijn favoriete jaargetijde. Het is nieuw leven, ontwaken uit een donkere winterslaap. Alles bloeit op en we krijgen weer energie om leuke dingen te doen.

Waarom-Google-Mijn-Bedrijf-noodzakelijk-is-voor-je-bedrijf

Waarom Google Mijn Bedrijf noodzakelijk is voor je bedrijf

Je wist natuurlijk al dat WordPress en Google een goede relatie samen hebben.  Waarom zou je deze relatie niet nog meer voeden door de aangeboden tools van Google te gebruiken. In dit blog vertel ik wat over Google Mijn Bedrijf, waarom je als bedrijf echt niet zonder kan!   Word beter zichtbaar én vindbaar met…

WCEU-organisator

Organisator van WCEU 2019

Organisator van WCEU 2019 – Wat houdt dat in?
Onderdeel van een groter geheel – Onderdeel van het Design Team, het mooist team om deel van te maken 😉

Wij krijg heel veel vragen over WordCamp Europe (WCEU) en onze deelname in het organisatie team. Wat is het? Wat houdt het in om organisator te zijn? Wat doet het Design Team? Waarom bieden wij onze diensten aan op vrijwillige basis? Wat krijgen wij ervoor terug? In dit blog de antwoorden op al die vragen en geven we je een kijkje achter de schermen van de organisatie van dé WordPress conferentie in Europa. Daarnaast nemen we je de komende 10 weken mee achter de schermen via Social Media posts en blogberichten.

black-hat-vs-white-hat

Black Hat vs White Hat

Wat je moet weten over SEO en het gebruik ervan. Black Hat, Grey Hat, White Hat SEO…Waaaaattt?!   We willen allemaal dat onze website hoog scoort in Google (zoekmachines) en net zoals in het verkeer weten we (bijna) allemaal wat wel en niet hoort in het verkeer; denk aan door rood rijden, doorgetrokken streep, snelheid,…

Vraag een gratis exemplaar van ons magazine aan!

Zes keer per jaar schijnt ons eigen Marketing Magazine. Boordevol met tips en tricks waarmee jij zelf aan de slag kunt.

Ons magazine ontvang je helemaal gratis in je digitale brievenbus, mits je bent aangemeld voor onze nieuwsbrief. Je kunt hem natuurlijk ook op papier ontvangen. Vanwege het Corona virus verzenden we hem nu ook gratis. 😀

Je kunt je op elk gewenst moment afmelden. 

magazine-mei2020
logo-wit

Hét marketingbureau waar je door freelancers wordt geholpen. Wij houden van een professionele en persoonlijke aanpak. Daarom heb je bij ons één aanspreekpunt maar wel een heel team van freelancers tot je beschikking. Dat is Sterk in MEDIA.

Sinds 2007.

Bezoekadres:

Galileistraat 67
1704 SE Heerhugowaard

ma t/m vr   09.30 – 16.30

Wendy: 06 – 48 403 058
Kelly:  06 – 50 969 173

Wij werken aan duurzaamheid

Wij werken samen met o.a.
Trees for All en Work with Nature
voor behoud van bomen in
Nederland en Costa Rica

duurzaamheid-plant-a-tree-work-with-nature