Websites

8 tips om je online zichtbaarheid vergroten met LinkedIn

8 tips om je online zichtbaarheid vergroten met LinkedIn

Aantal woorden 1,537 Leestijd: 8 minuten Iedere ondernemer weet dat social media belangrijk zijn en veel ondernemers zijn goed bezig op Facebook en Instagram. Maar… LinkedIn wordt vaak overgeslagen en dat is zonde! Hieronder vertellen wij je hoe jij jezelf kan onderscheiden op LinkedIn.   Laat ik starten met het verschil uit te leggen tussen…

Lees meer

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

Aantal woorden 920 Leestijd: 5 minuten Wat is het verschil tussen SEO en SEA? Hoger komen in Google, dat wil iedereen en dat kan op meerdere manieren; organisch (SEO) en betaald (SEA). Maar wat is nu de beste manier? Vindbaarheid in Google en je ranking op de eerste pagina van zoekmachines is een zeer besproken…

Lees meer

Wat is een WordPress Plugin?

Aantal woorden 892 Leestijd: 5 minuten Update: 8 juni 2019 – Blog gepubliceerd op 16 februari 2016 Plugins zijn kleine stukjes software – programmaatjes – die je je website kunnen aanvullen en verrijken. Zie het als een uitbouw van een huis. In basis is het huis bruikbaar, maar met een aanbouw of dakkapel wordt hij…

Lees meer

Communiceren op je website: ‘jij’ of ‘u’?

Aantal woorden 757 Leestijd: 5 minuten Op welke manier word jij het liefst aangesproken? Met ‘je’ of met ‘u’? En is daarin je privéleven gelijk aan je zakelijke leven of heb je voor beide andere maatstaven? Zelf word ik het liefst gewoon met ‘je’ aangesproken. Klinkt cliché maar anders voel ik me oud. En niet…

Lees meer

Het goed bereiden van jouw blog

Aantal woorden 995 Leestijd: 5 minuten Om een goede webtekst of blogbericht te schrijven heb je een recept nodig met de juiste ingrediënten om dit aan te pakken. Je wilt immers dat je bezoekers zich begrepen voelen, geraakt, zich herkennen in het probleem wat wordt aangedragen en superblij zijn met de oplossing, wat die oplossing…

Lees meer

Dit is waarom je website nooit af is

Dit is waarom je website nooit af is

Aantal woorden 1,294 Leestijd: 6 minuten Na oplevering van je gloednieuwe website kun je niet in een hangmat gaan liggen wachten. Je website genereert geen leads automatisch.   Stel: je bent ondernemer (of werkt op een marketingafdeling) en je hebt een website laten maken en na oplevering denk jij: nu gaat het gebeuren… Ik heb…

Lees meer

Waarom Google Mijn Bedrijf noodzakelijk is voor je bedrijf.

Je wist natuurlijk al dat WordPress en Google een goede relatie samen hebben.  Waarom zou je deze relatie niet nog meer voeden door de aangeboden tools van Google te gebruiken. In dit blog vertel ik wat over Google Mijn Bedrijf, waarom je als bedrijf echt niet zonder kan!   Word beter zichtbaar én vindbaar met…

Lees meer

Black Hat vs White Hat

Wat je moet weten over SEO en het gebruik ervan. Black Hat, Grey Hat, White Hat SEO…Waaaaattt?!   We willen allemaal dat onze website hoog scoort in Google (zoekmachines) en net zoals in het verkeer weten we (bijna) allemaal wat wel en niet hoort in het verkeer; denk aan door rood rijden, doorgetrokken streep, snelheid,…

Lees meer

WordPress professionals in kaart gebracht

Onlangs heeft Savvi een prachtig onderzoek gedaan en de resultaten gedeeld. Wat helemaal top is dat wij (lees een ieder) hier gebruik van mogen maken. Nou en dat laten wij ons geen twee keer zeggen! Hieronder het onderzoek van de “State of the WordPress Industry 2019” met daarbij steeds de vergelijking waar Sterk in MEDIA…

Lees meer