Online overtuigen - Neuro Marketing - Conversie optimalisatie

Aantal woorden 1,348 Leestijd: 7 minuten Door conversie optimalisatie toe te passen richt je je op het wegnemen van obstakels in je website waardoor bezoekers beter, sneller en gemakkelijker overgaan tot een aankoop of een contact.   Conversie optimalisatie kun je op vele manieren toepassen. Het gaat verder dan simpele AB testen op de vorm…

Lees meer
Ontdek hoe je in 6 makkelijke stappen een content strategie maakt

Aantal woorden 982 Leestijd: 6 minuten Het internet is aan het groeien en verwilderen. Er zijn over de hele wereld meer dan 1,24 miljard websites, 2 miljoen daarvan zijn er geschreven in het Nederlands. Om nog maar te zwijgen over het aantal webpagina’s en blogberichten. Ongetwijfeld is er ook in jouw vakgebied al heel veel…

Lees meer
5 Marketingboeken om zelf aan de slag te gaan

Aantal woorden 1,253 Leestijd: 7 minuten Ook wij als marketing professionals lezen veelvuldig boeken over uiteenlopende marketing onderwerpen. Ter inspiratie en om onszelf steeds een beetje meer te leren over allerlei vlakken die bij marketing komen kijken. Nieuwe tools en technieken maar ook aanverwante onderwerpen zoals wet- en regelgeving. Hieronder hebben we 5 boeken uitgekozen…

Lees meer

Aantal woorden 995 Leestijd: 5 minuten Een FAQ-pagina, oftewel Frequently Asked Questions aka veel gestelde vragen pagina, is een waardevolle bron voor zoekwoorden en verdiepingsinformatie. Veel bedrijven vergeten deze echter toe te voegen aan de website en dat is écht een gemiste kans. Elk bedrijf krijgt vragen over de producten of diensten die geleverd worden.…

Lees meer

Aantal woorden 920 Leestijd: 5 minuten Wat is het verschil tussen SEO en SEA? Hoger komen in Google, dat wil iedereen en dat kan op meerdere manieren; organisch (SEO) en betaald (SEA). Maar wat is nu de beste manier? Vindbaarheid in Google en je ranking op de eerste pagina van zoekmachines is een zeer besproken…

Lees meer

Je wist natuurlijk al dat WordPress en Google een goede relatie samen hebben.  Waarom zou je deze relatie niet nog meer voeden door de aangeboden tools van Google te gebruiken. In dit blog vertel ik wat over Google Mijn Bedrijf, waarom je als bedrijf echt niet zonder kan!   Word beter zichtbaar én vindbaar met…

Lees meer

Wat je moet weten over SEO en het gebruik ervan. Black Hat, Grey Hat, White Hat SEO…Waaaaattt?!   We willen allemaal dat onze website hoog scoort in Google (zoekmachines) en net zoals in het verkeer weten we (bijna) allemaal wat wel en niet hoort in het verkeer; denk aan door rood rijden, doorgetrokken streep, snelheid,…

Lees meer