Aantal woorden 875 Leestijd: 6 minuten Fotobewerking heeft door de mode en media industrie een slechte reputatie. Bij fotobewerking denken heel veel mensen gelijk aan dunner gemaakte modellen of oudere mensen die er opeens gladgestreken jong uit zien. Of een zekere Kardashian die bij elke foto die ze plaatst haar kont lijkt op te blazen……

Lees meer
wat is ux en ui design

Aantal woorden 657 Leestijd: 4 minuten UX- en UI-Design zijn termen die we steeds vaker online voorbij zien komen. Maar wat is het, wat is het verschil en hoe zetten wij deze skills in voor onze klanten? Deze vragen beantwoorden we in dit bericht. UX staat voor User Experience Design UI staat voor User Interface…

Lees meer
Waarom ook jij moet bloggen voor je bedrijf

Aantal woorden 625 Leestijd: 4 minuten Het lijkt alsof bloggen iets is wat we de laatste jaren allemaal wel doen of gedaan hebben. Toch is het slim om ook nu (weer) te bloggen als je dit niet doet. Niet over je hobby of over mooie reizen, maar dit keer over jouw bedrijf! De website van…

Lees meer
Google ads technische handleiding

Google Ads, momenteel één van de meest populaire manieren om je merk onder de aandacht te brengen. Grote kans dus dat jij dit kanaal inzet om je merk onder de aandacht te brengen. In mijn vorige blogartikel heb ik drie handige tips gegeven die je helpen je campagnes naar een hoger niveau te tillen. In dit artikel gaan we verder met nieuwe tips. Deze tips zijn wat complexer, maar daardoor niet minder effectief. 😉

Lees meer

Een van de meest gestelde vragen die wij krijgen is: “Moet ik professioneel communiceren in U of in JIJ? In dit blog vind je ons antwoord.

Naast dat wij nieuwe websites ontwikkelen en bestaande sites verbeteren adviseren wij onze klanten steeds vaker in het gehele marketing plaatje.

Dat gaat van stijl in fotograferen, gebruik van Social Media en opstellen van de perfecte commerciële teksten tot tone of voice die je professioneel gebruikt.

Lees meer
conversie optimalisatie tip leesbaarheid teksten verhogen

Mensen die surfen op internet zijn lui. Waarschijnlijk ben jij, voor het lezen van deze blog, eerst naar beneden gescrold om te kijken of de informatie die gegeven wordt relevant is voor jou, en hoe lang deze tekst is. Je hebt de koppen gescand en bent erachter gekomen dat je graag meer over dit onderwerp wilt lezen en zo startte je met lezen. TOP!

Lees meer

Wil je gaan werken met contentmarketing en deze naar een hoog niveau willen brengen dan moet je toch echt zelf aan de bak! Van achterover leunen is nog niemand rijk geworden.

Maar voordat je lukraak zelf aan de slag gaat, zijn er een paar stappen die je moet nemen en ook moet snappen.

Daar gaan wij jou een beetje mee op weg helpen, we gaan het hebben over: Strategiebepaling, Contentcreatie en -productie, Contentdistributie en uiteindelijk Conversie

Lees meer
Ontdek hoe je in 6 makkelijke stappen een content strategie maakt

Het internet is aan het groeien en verwilderen. Er zijn over de hele wereld meer dan 1,24 miljard websites, 2 miljoen daarvan zijn er geschreven in het Nederlands. Om nog maar te zwijgen over het aantal webpagina’s en blogberichten. Ongetwijfeld is er ook in jouw vakgebied al heel veel geschreven en bevind je je in goed gezelschap van andere experts. En toch is content marketing met storytelling dé manier bij uitstek om jouw doelgroep online te bereiken en verbinding mee te maken.

Lees meer