Hoge kwaliteit drukwerk verhoogt je expertstatus

Aantal woorden 1,215 Leestijd: 7 minuten Als bedrijf zijn er tal van manieren om in de directe omgeving op te vallen en een groot bereik binnen je doelgroep te behalen. Natuurlijk zorg je dat je online goed zichtbaar bent, via een goede SEO-geoptimaliseerde website en door actief aanwezig te zijn op sociale media. Maar het…

Lees meer
Je eigen magazine uitgeven verhoogt je expertstatus

Aantal woorden 901 Leestijd: 5 minuten Een van de beste manieren om je te onderscheiden en jezelf neer te zetten als expert is het uitgeven van je eigen boek. Maar een boek schrijven is heel veel werk en neemt hoge kosten met zich mee. Een veel betaalbaarder alternatief is het uitgeven van je eigen magazine.…

Lees meer
5 Marketingboeken om zelf aan de slag te gaan

Aantal woorden 1,253 Leestijd: 7 minuten Ook wij als marketing professionals lezen veelvuldig boeken over uiteenlopende marketing onderwerpen. Ter inspiratie en om onszelf steeds een beetje meer te leren over allerlei vlakken die bij marketing komen kijken. Nieuwe tools en technieken maar ook aanverwante onderwerpen zoals wet- en regelgeving. Hieronder hebben we 5 boeken uitgekozen…

Lees meer
Jouw ideale klant bereiken; omschrijf een persona.

Aantal woorden 962 Leestijd: 5 minuten Met content marketing probeer je een zo groot mogelijke groep mensen te bereiken. Maar “een groep mensen” is niet handig om je pijlen op te richten. Wat je wilt is jouw ideale klant bereiken. Die mensen die daadwerkelijk naar jouw product of dienst op zoek zijn. Alleen als jij…

Lees meer

Aantal woorden 678 Leestijd: 4 minuten De zomervakanties zijn begonnen! Ook ondernemers gaan massaal met vakantie en bij thuiskomst zoeken ze een vakantiekiekje uit voor de online profielfoto’s. Met de gedachte dat je hartstikke leuk en lekker gebruind op de foto staat. Leuk, maar niet altijd handig zo’n profielfoto met in de achtergrond alcoholische taferelen,…

Lees meer
Waarom veranderden deze 10 bekende bedrijven hun logo?

Aantal woorden 1,087 Leestijd: 7 minuten Waarom veranderden deze 10 bekende bedrijven hun logo? Er is niets zo nauw verbonden met een merk als het bedrijfslogo. Veel bedrijven besluiten na verloop van tijd het logo aan te passen. Er zijn uiteenlopende redenen om over te stappen op een nieuw logo. Vaak is een logo verouderd…

Lees meer
3 redenen om je online marketing te versterken met gedrukte marketing

Aantal woorden 943 Leestijd: 5 minuten Val op in de massa en versterk je online zichtbaarheid met drukwerk en gedrukte media.   In de digitale wereld bezuinigen veel bedrijven op marketingkosten als het aankomt op drukwerk. Zonde! Juist nu kun je je als bedrijf onderscheiden door juist wel te investeren in gedrukte marketing. Alle bedrijven…

Lees meer
gunfactor vergroten voor meer omzet uit bestaande klanten

Aantal woorden 1,020 Leestijd: 6 minuten Wist je dat gemiddeld 80% van je doelgroep hun aankoop impuls laat afhangen van jouw persoonlijke gunfactor? Jouw (zakelijke) connectie gunt jou dus een opdracht, productverkoop of klus. Of niet. Met onderstaande 9 tips kun jij je gunfactor positief beïnvloeden en zo het aantal opdrachten waar je een “ja”…

Lees meer
Klantloyaliteit opbouwen door persoonlijke aandacht.

Voor veel ondernemers is het binnenhalen van nieuwe klanten niet de leukste taak van de week (de mijne ook niet), maar het hoort nu eenmaal bij het totaalplaatje van ondernemen. Anders bestaat je onderneming over een tijdje waarschijnlijk niet meer. Terugkerende klanten zijn veel beter voor de stabiliteit van je onderneming dan elke keer weer nieuwe mensen aan je binden. Maar hoe geef je je klant het gevoel dat jij hen écht waardeert?

Lees meer