Drukwerk

5 Marketingboeken om zelf aan de slag te gaan

5 Marketingboeken om zelf aan de slag te gaan

Aantal woorden 1,253 Leestijd: 7 minuten Ook wij als marketing professionals lezen veelvuldig boeken over uiteenlopende marketing onderwerpen. Ter inspiratie en om onszelf steeds een beetje meer te leren over allerlei vlakken die bij marketing komen kijken. Nieuwe tools en technieken maar ook aanverwante onderwerpen zoals wet- en regelgeving. Hieronder hebben we 5 boeken uitgekozen…

Lees meer

Jouw ideale klant bereiken; omschrijf een persona.

Jouw ideale klant bereiken; omschrijf een persona.

Aantal woorden 962 Leestijd: 5 minuten Met content marketing probeer je een zo groot mogelijke groep mensen te bereiken. Maar “een groep mensen” is niet handig om je pijlen op te richten. Wat je wilt is jouw ideale klant bereiken. Die mensen die daadwerkelijk naar jouw product of dienst op zoek zijn. Alleen als jij…

Lees meer

3 tips voor een goede professionele profielfoto

Aantal woorden 678 Leestijd: 4 minuten De zomervakanties zijn begonnen! Ook ondernemers gaan massaal met vakantie en bij thuiskomst zoeken ze een vakantiekiekje uit voor de online profielfoto’s. Met de gedachte dat je hartstikke leuk en lekker gebruind op de foto staat. Leuk, maar niet altijd handig zo’n profielfoto met in de achtergrond alcoholische taferelen,…

Lees meer

Waarom veranderden deze 10 bekende bedrijven hun logo?

Waarom veranderden deze 10 bekende bedrijven hun logo?

Aantal woorden 1,087 Leestijd: 7 minuten Waarom veranderden deze 10 bekende bedrijven hun logo? Er is niets zo nauw verbonden met een merk als het bedrijfslogo. Veel bedrijven besluiten na verloop van tijd het logo aan te passen. Er zijn uiteenlopende redenen om over te stappen op een nieuw logo. Vaak is een logo verouderd…

Lees meer

3 redenen om je online marketing te versterken met gedrukte marketing

3 redenen om je online marketing te versterken met gedrukte marketing

Aantal woorden 943 Leestijd: 5 minuten Val op in de massa en versterk je online zichtbaarheid met drukwerk en gedrukte media.   In de digitale wereld bezuinigen veel bedrijven op marketingkosten als het aankomt op drukwerk. Zonde! Juist nu kun je je als bedrijf onderscheiden door juist wel te investeren in gedrukte marketing. Alle bedrijven…

Lees meer

9 tips om je gunfactor te vergroten

gunfactor vergroten voor meer omzet uit bestaande klanten

Aantal woorden 1,020 Leestijd: 6 minuten Wist je dat gemiddeld 80% van je doelgroep hun aankoop impuls laat afhangen van jouw persoonlijke gunfactor? Jouw (zakelijke) connectie gunt jou dus een opdracht, productverkoop of klus. Of niet. Met onderstaande 9 tips kun jij je gunfactor positief beïnvloeden en zo het aantal opdrachten waar je een “ja”…

Lees meer

WordCamp Europe 2018 – in één woord GE-WEL-DIG!

Een week lang zijn we 100% ondergedompeld in WordCamp. De mensen, het event de plaats en wat was het gaaf… Met open armen ontvangen worden krijgt hier een compleet nieuwe betekenis…

Precies een week geleden stapten we op het vliegtuig richting Belgrado. WordCamp zelf startte pas afgelopen donderdag, maar voorafgaand is er voor het Organizing Team van alles te zien en te doen. In de stad, maar ook bij GoDaddy, eventsponsor met een kantoor in het midden van de het centrum.

Lees meer

Design Trends voor 2018

Het nieuwe jaar is begonnen en dat betekent dat er gekeken wordt naar de design trends 2018. En het beloofd (voor vormgevers) een leuk jaar te worden. Na een periode van minimalistische invloeden is nu een periode aangebroken waarin we weer meer mogen ontwerpen en meer vrijheden krijgen in kleur, design en typografie. En ik word er blij van!

Lees meer

De waarde van hoge kwaliteit drukwerk

Bezuinigen op je marketing is het laatste wat je moet doen!

Voor bijna iedere ondernemer is de concurrentie moordend: Op elke straalhoek lijkt jou concurrent wel een zelfde soort bedrijf op te starten. Des te belangrijker is het voor ondernemers om op marketing niet te bezuinigen. Laat zien dat je bedrijf een gezonde onderneming is door veel naar buiten te treden. Als de doelgroep niet naar jou komt, ga dan naar je doelgroep toe.

Lees meer

Wat is je logo waard?

logo ontwerp hoeveel is een logo waard

Je logo is hét belangrijkste communicatiemiddel voor de herkenbaarheid en naamsbekendheid van je bedrijf. Dat is niet iets dat je even in elkaar flanst.

Als het goed is ben je niet zomaar je bedrijf begonnen. Daar heb je goed over nagedacht en datzelfde geldt ook voor je logo. Daar zit je zomaar 30 jaar aan vast.

Lees meer