Een van de meest gestelde vragen die wij krijgen is: “Moet ik professioneel communiceren in U of in JIJ? In dit blog vind je ons antwoord.

Naast dat wij nieuwe websites ontwikkelen en bestaande sites verbeteren adviseren wij onze klanten steeds vaker in het gehele marketing plaatje.

Dat gaat van stijl in fotograferen, gebruik van Social Media en opstellen van de perfecte commerciële teksten tot tone of voice die je professioneel gebruikt.

Lees meer
Klant testimonials vragen verhoogt je expertstatus

Je expert status verhogen kun je op vele manieren doen. Eén van die manieren is het plaatsen van testimonials van klanten op je website en Social Media. Mensen hechten enorm veel waarde aan de mening van anderen. Dit wordt ook wel ‘social proof’ genoemd en is inderdaad onwijs belangrijk.

Lees meer
Hoge kwaliteit drukwerk verhoogt je expertstatus

Als bedrijf zijn er tal van manieren om in de directe omgeving op te vallen en een groot bereik binnen je doelgroep te behalen. Natuurlijk zorg je dat je online goed zichtbaar bent, via een goede SEO-geoptimaliseerde website en door actief aanwezig te zijn op sociale media. Maar het inzetten van kwalitatief hoogstaand en goed ontworpen drukwerk is ook onmisbaar in deze tijd.

Lees meer
Je eigen magazine uitgeven verhoogt je expertstatus

Een van de beste manieren om je te onderscheiden en jezelf neer te zetten als expert is het uitgeven van je eigen boek. Maar een boek schrijven is heel veel werk en neemt hoge kosten met zich mee. Een veel betaalbaarder alternatief is het uitgeven van je eigen magazine.

Lees meer
Hoe zet je jezelf neer als expert in jouw vakgebied?

Jij bent onwijs goed in wat je doet. Je hebt veel vakkennis en weet als geen ander jouw klanten snel en efficiënt te bedienen. Maar hoe overtuig je jouw doelgroep van jouw expertise en laat jij jouw concurrentie ver achter je en zet jij jezelf neer als expert in jouw vakgebied?

Lees meer
conversie optimalisatie tip leesbaarheid teksten verhogen

Mensen die surfen op internet zijn lui. Waarschijnlijk ben jij, voor het lezen van deze blog, eerst naar beneden gescrold om te kijken of de informatie die gegeven wordt relevant is voor jou, en hoe lang deze tekst is. Je hebt de koppen gescand en bent erachter gekomen dat je graag meer over dit onderwerp wilt lezen en zo startte je met lezen. TOP!

Lees meer

Wil je gaan werken met contentmarketing en deze naar een hoog niveau willen brengen dan moet je toch echt zelf aan de bak! Van achterover leunen is nog niemand rijk geworden.

Maar voordat je lukraak zelf aan de slag gaat, zijn er een paar stappen die je moet nemen en ook moet snappen.

Daar gaan wij jou een beetje mee op weg helpen, we gaan het hebben over: Strategiebepaling, Contentcreatie en -productie, Contentdistributie en uiteindelijk Conversie

Lees meer